torstai 3. kesäkuuta 2010

Tänään on horon koroissa vapaapäivä

Hei vaan hei!

Mä vietin tänään ansaittua vapaapäivää, joka piti käyttää venäjän lukemiseen (uusintatentti maanantaina). Yleensä ku pitäis lukee niin jengi alkaa siivoomaan tai tekeen muita kotitöitä. Mutta enhän minä nyt siivoten halunnu vapaatani viettää, joten juna alle ja Helsinki eteen!

Mun mielestä välillä on mukava käydä yksin shoppaan - siis enhän mä tietenkään aikonu mitään ostaa (!) - ku sillon saa mennä just miten tykkää. Yksin kaupungilla kierteleminen on mulle rentouttavaa :) Viimekerrasta oliki jo vierähtäny ja muutenki halusin mennä tsekkaan pari uutta liikettä Helsingissä/Suomessa.


Reippaana lähdössä.


Menomatkalla oli tilaa, toisin ku paluumatkalla, jolloin istuin erittäin ahtaasti isojen ihmisten (itse kun olen niin pieni) keskellä kaikki kassit ja pussit sylissä.


Ja tässä nämä reissun varsinaiset syyt.



Yllättäen kulman takaa alko kuulua musiikkia ja KAPPAS VAAN! Axl Smithän se siellä veti keikkaa sen uuden levyn tiimoilta. Harmittaa kauheesti, että tossa kohtaa oli jo melko kiire ja ei kerenny jäädä kuunteleen ku ihan hetkeks.



Ja se joka väittää, että shoppaaminen ei tee iloseks niin.. no on väärässä!


Tuomas tuli vahtimaan etten käytä koko tiliä. Kylläkin pikkusen liian myöhään :D




Seuraavana mun en osta mitään -jutut. UPS.

Nää on kyl päällä paremman näköset :D



Rakkautta ensisilmäyksellä!







No tietysti nyt yhdet korkokengät oli ostettava! Ihan vaan tän blogin nimen takia...


Kuudelta aamulla lähteeki sit bussi Jyväskylään :) Hyvät viikonloput!

-Sanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti