keskiviikko 16. kesäkuuta 2010

Syömistä

Eilen aamulla lähdettiin Annun kans saleileen. Mä olin käskeny Annun varautuu siihen, et otan kameran mukaan. Kuuliaisena tyttönä Annu oli sit heränny tuntia ennen lähtöä laittautuun.. kun taas minä en niin kuuliaisena tyttönä heräsin viimetipassa, en todellakaan laittautunu ja olin tietty 10 min myöhässä.




Reilu kaveri kun oon niin en suostunut itse olemaan kuvattavana :D



Hyvät treenit vedettiin ja päälle mentiin kantikseen salaateille. Tää oli ennalta sovittu juttu, koska meillä oli TILIPÄIVÄ <3 (..pistän koko paskan sileeks..)!!!!




Väliin käytiin vähä töissä häärimässä ja sit nähtiin Sallaa. Kylläpä olikin ollut ikävä! Mietittiin, että mitä tehtäis ja no mentiin syömään. Huomaatteko kuvasta jälleennäkemisen riemun? :D Oikeesti meillä oli kyl mukavaa, mut tässä nyt varmaan valinnan vaikeus masentaa neitoja.


Tänään luvassa oli kaupungilla kiertelyä, kun Minttu saatiin Mänystä messiin :) Mulla oli vähän paniikin poikasta ilmassa, kun iltapäivällä juna lähti kohti Pohjanmaata ja mul ei ollu hajuukaan, mitä vaatetusta otan Provinssiin. Juu juu, olen pinnallinen. Tää on nyt neljäs Provinssi putkeen ja normaalisti asuvalinnat on lyöty lukkoon jo ennen joulua. Paniikkishoppausta oli siis luvassa.

Mutta eka mentiin tietysti syömään :D Testattiin uudet salaatit ja hyvää oli!




... ja vähän jälkkärii.




Ja kerranki löysin just sitä, mitä etsin. Mustat haaremihousut, joilla passaa Törnävän maita tallata vaikka sit ton Jared Leton kanssa.

Taisin mä sit löytää myös jotain, mitä en niin etsinykkään:

- jakku (hyvä sinne Nykin konferenssiin)
- sukkia (aina tarpeellisia)
- valkoset tennarit (hyvät olla kolmannet samanlaiset varalla)
- ruskee nahkalaukku (kätevä myöskin tuol festareilla ja OLI ALESSA!!)


Sallan tehtävä oli näyttää hyvältä, ei ostaa. No toisen se mokas ja toisessa onnistu. Ja kuvahan selvästi kertoo, että se hyvältä näyttäminen ei ainakaan tuottanut vaikeuksia.


Minde oli antanut itselleen luvan ostaa vaan huivin. No huivin se ostiki :) Niin ja farkut & paidan. Huh huh meidän pikku Mitua! Seki varsin villiinty.


Kaupungilta kiiruhdin sitte kotiin pikapakkaan ja Minttu kyyditsi mut junalle. Matka sujui nopeesti, ku katselin Kumman Kaata läppäriltä "Varokaa, täältä tulee vippejä, täältä tulee vippejä" "Ja herra ravintolapäällikön on ihan turha.." "Panisin, mäki panisin" "Kyllä toi kossu sopii tohon lomaan" "Vesa ei vaan tajuu" "Me jorattiin, joo me jorattiin".

Tältä tääl perillä sitten näyttää :)


- Sanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti