perjantai 16. huhtikuuta 2010

Thomas Sabo

Tää oli yks niistä "rakkautta ensisilmäyksellä" -jutuista. Kyseessä siis Thomas Sabo nimeä kantavat korut. Sabon korut on tosi suosittuja maailmalla, mutta Suomeen ne on rantautunu vasta alle vuoden sisään. Nämä ihanuudet ovat koruja, jotka voi itse muokata haluamikseen. Ostat ketjun ja siihen erilaisia riipuksia. Vaihtoehtoja on useita satoja. Sabolta saa perinteisten korujen lisäksi myös kelloja ja muita erilaisia koruja.



Ei muuta ku mun oma Sabokokoelma esittelyyn. Keräily on vasta aika alkuvaiheessa. Sen verran arvokkaita noi pienet kaunokaiset on, että ihan jatkuvasti niitä ei opiskelija pysty hankkimaan.


Ensimmäinen tulokas, heti ranneketjun jälkeen, oli hopeinen käsilaukku. Tää sopi niin mainiosti mulle, kyllähän sen jo voi myöntää. Riippuvainen mikä riippuvainen :D


Toinen tulokas olin sitten tämä vaaleanpunainen sydän.. Ainahan koruissa pitää olla sydämiä ja ehkä toi väri tekee siitä vielä mulle hyvin sopivan.


Mun rahat loppu tässä kohtaa, mutta ystävien ei. Olin ihan järkyttyny, ku tytöt oli ostanu mulle tän huulipunan synttärilahjaks. Kyseessä on nimittäin Diorin huulipuniaki kalliimpi riipus. Että kiitos vaan typsyt!


Ja joulu (tai synttärit) senkun jatkui, kun Emmi tuli kylään lahjansa kanssa. Ja jälleen kerran meikäläinen sai olla järkytyksestä kankeena. Joku saattais tähän lohkasta, et aika hyvin sopii tämäki riipus omistajalleen.. nooh.. siitä on monta näkemystä :D


Netissä on helppo selailla kaikkia Thomas Sabon tuotteita ja sieltä on myös mahdollista tilata näitä. Hinnat on joka paikassa samat, joten sikäli ei oo välii, mistä ostaa. Helsingin Stockalta löytyy Sabon oma myymälä ja Lahdessa näitä myy Timanttiset.




Voisinki tässä alkaa suunnittelemaan seuraavaa tulokasta :)
Ps. huomasitteko, että blogin ulkoasu on hieman muuttunut ja kuvat on suurempia.. Jes!
-Sanna




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti