torstai 6. toukokuuta 2010

Uskomatonta!

Mulle tossa muutama päivä sitten soitti joku kauppias ja kyseli, et haluanko ostaa hiusten kasvua edistäviä pillereitä. No ihan en lähteny tollaseen uskomaan ja kauppoja tekemään. Tää kauppias oli kummiski sinnikäs tapaus ja lupas, että saan kokeilla niitä tabuja ilmaseks. Siihen mä pystyin jo suostumaan ja kaveri lupas laittaa pillerit postiin.

Seuraavana päivänä ne tabut sit kolahtiki jo luukusta alas. En mä nyt oikeesti niihin uskonu, mut aattelin, et sama testata.

Seuraavana aamuna mä olin ihan varma, et oon edelleen unessa. Mut koska mä en siitä unesta millään nipistelyillä ym. heränny niin oli pakko uskoo, et tää on totta. Mun hiukset oli melkeen puolta pidemmät ku illalla nukkumaan mennessä!

Tässä oon kuvassa just heränneenä ja kattokaa tota hiusten mittaa!!

Pakko oli hälyyttä joku paikalle todistaan, et voiks tää oikeesti olla totta. Sovittiin Sallan kans treffit sataman kahvilaan.




Ja tottahan se oli Sallanki mielestä. Oudointa tässä on se, et mul ei oo mitään hajua, mistä noi pillerit on tullu. Siinä kauppiaan soittaessa en tullu kysyneeksi, mikä firma on kyseessä ja myöskään paketissa ei ollu minkäänlaista merkintää.
Mut ei siinä mitään. Mul on pitkät hiukset, jes :) Muuten elämä jatkui tavalliseen tapaan ja perinteisiin kuuluen lähdettiin viettään pikkulauantaita Rilloon.


Kotimatkalla Juho löysi sen kadoksissa olleen auton.


- Sanna

1 kommentti: